sobota, 4 czerwca 2016

Biblioteka

Poniżej przedstawiam wam listę blogów fanfiction, które przeczytałam, wraz z moją oceną. Uwzględniam w niej poprawność ortograficzną i interpunkcyjną, fabułę, bohaterów, lekkość czytania i moje wrażenia. Mam nadzieję, że w przerwach między kolejnymi rozdziałami z przygodami Lucille, znajdziecie coś, co oczaruje was równie mocno jak mnie. :)
Lista będzie aktualizowana na bieżąco. 


Trwające

[rozdział 27] I fell in love with you. Not for how you look, just for who you are. - Ocena: 5,5/10 
Mam dość duży niedosyt. Akcja dzieje się bardzo szybko, co w tym przypadku może być nawet zaletą. Niestety brakuje opisów i wyjaśnienia motywów niektórych bohaterów. Ot kolejna lekka historia o szarej myszce, w której zakochuje się milioner i zmienia ją nie do poznania.

Zakończone

Lubię, gdy jesteś obok - Ocena: 5/10
Zakończyłam czytanie na 39 rozdziale. Głównie przez powtarzające się wątki i bohaterów, którzy zmieniali się jedynie do połowy historii. W pewnym momencie akcja jakby się spowolniła i przestała być tak interesująca. Mimo wszystko można zobaczyć znaczny postęp i rozwój autorki.

D Plus H - Ocena: 8/10
Jeden z lepszych blogów jakie do tej pory czytałam. Zaskakująca fabuła, wiele zwrotów akcji i świetnie wykreowane postacie sprawiają, że opowiadanie wyróżnia się na tle innych. Gdyby nie liczne błędy składniowe, historia dostałaby ocenę 10.