sobota, 4 czerwca 2016

Sowiarnia

Jeśli zastanawiasz się kim jest autorka, co robi lub jakie ma plany na przyszłość, napisz komentarz pod tym postem. W ten sposób możecie się ze mną kontaktować, zawsze odpisuję. C:

Co możecie tu zrobić? 

  •  Poprosić o wysyłanie powiadomień o nowym poście 
  •  Polecić blog warty czytania, który w przyszłości może znaleźć się w naszej bibliotece
  •  Zapytać o wszystko lub powiedzieć cokolwiek pragniecie wyrazić


W skrócie: jest to swego rodzaju księga gości, w której możecie spamować do woli. :D

21 komentarzy:

  1. Witam piszę w imieniu Stowarzyszenia blogów z Harry'ego Pottera.
    Prosiłabym o podanie pairingu głównego.
    Pozdrawiam, Arabella
    stowarzyszenie-harryegopottera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Twoje opowiadanie znalazło się w Katalogu z wyobraźnią
    Zapraszam również na Kocham Czytać Blogi
    Serdecznie pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak księga gości, to aż wstyd mi się tu nie zapisać, zwłaszcza, że poświęciłam Twojemu blogowi już chwilę uwagi :)

    pierwsze co rzuca mi się w oczy, to PRZEPIĘKNA YENNEFER w nagłówku ♥ kocham Yennefer z gry, z sagi o Wiedźminie i w ogóle, ahh, Yen Yen Yen ♥
    ale jak wielkie było moje zdziwienie, że Yen to nie Yen, tylko Lucille! a potem oczy prawie z czachy mi wylazły, jak okazało się, że wszystko dzieje się w uniwersum HP *,*
    przejrzałam sobie bohaterów, Iwanow to ciacho! hah ♥
    przejrzałam sobie zarys historii bardzo mi się spodobał. będzie mrocznie, czuję to! całość brzmi lekko skomplikowanie, ale wciąż jestem zainteresowana. :)
    szczerze dodam, że nie wzięłam się jeszcze za czytanie rozdziałów, głównie przez to, że odkryłam Twojego bloga siedząc dziś w pracy. ale niebawem kończę zmianę i pędzę do domu czytać!

    co najlepsze... założyłam wczoraj bloga o tytule takim samym jak Twój! :D mój może nie jest tak magiczny jak Twój, ale kto wie, może przypadnie Ci do gustu! :)
    arno-origins.blogspot.com

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że treść zainteresuje Cię równie jak oprawa i bohaterowie. Zapraszam więc do komentowania, ponieważ jestem bardzo ciekawa Twojej opinii, a na bloga z pewnością zajrzę. :D

      Usuń
  5. powiem krótko - ZAINTERESOWAŁ, oficjalnie zostaje na dłużej (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę i lecę pisać kolejny rozdział! C:

      Usuń
  6. Witaj : )
    Dziękujemy za zgłoszenie do Kocham Czytać Blogi.
    Twoje zgłoszenie zostało przyjęte i Twoje opowiadanie czeka na publikację w naszym katalogu. Wszystko w zakładce publikacja.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam go zgłaszania nowych rozdziałów. ( :

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka prosiłabym abyś informowała mnie o następnych rozdziałach na http://nie-zaznasz-szczescia-noszac-maske.blogspot.com/
    Zapraszam też do mojego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!
    Mam do Ciebie małe pytanie... Uwielbiasz to co robisz? Pisanie sprawia Ci przyjemność, a każdy komentarz powoduje szeroki uśmiech na twojej twarzy?
    Chciałabym zaprosić Ciebie na nowy katalog - Katalog blogów pisanych z pasją.
    Widzę jak wiele Stowarzyszeń upada, ponieważ nie ma osób, które mogłyby poświęcić swój czas na nie. Mogę Ci obiecać, że u tutaj będzie inaczej.
    katalog-blogow-pisanych-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie! Z przyjemnością zgłoszę swój blog do Twojego katalogu. :)

      Usuń

    2. Witaj!
      Twoje zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie ;)
      Pozdrawiam, Equmiri
      katalog-blogow-pisanych-z-pasja.blogspot.com

      Na tą chwilę proszę o wklejenie linku, ponieważ buttonu jeszcze nie ma.

      Usuń
  9. Nominowałam cię do Lba :)
    http://nie-zaznasz-szczescia-noszac-maske.blogspot.com/2016/09/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  10. DRAMIONE/SCOROSE
    Gdy Hermiona przekracza magiczny próg czterdziestu czterech lat, dostrzega, że coraz więcej rzeczy wymyka jej się spod kontroli. Traci kontakt z własną córką, jej małżeństwo się rozpada, nawet problemy w pracy zaczynają ją przerastać.
    Tymczasem Rose rozpoczyna swój siódmy rok nauki w Hogwarcie i z coraz większym utęsknieniem wypatruje końca szkoły, aby raz na zawsze uwolnić się spod wpływów matki. Nie wie jednak, że zanim doczeka upragnionej samodzielności, będzie musiała zmierzyć się z przeciwnościami, które pokażą jej, czy poradzi sobie w dorosłym życiu bez wsparcia mamy.

    http://droga-do-ciebie.blogspot.com
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie! Nie chciałabym zabierać wiele czasu- pragnę jedynie zainteresować Cię moim opowiadaniem. Jak mogę tego dokonać? Cóż, nie chcę zdradzać fabuły, ale parę faktów niestety poświęcę. Głównym pairingiem "Zimowej misji" jest Jamione. Nie mylisz się. James Potter i Hermiona Granger połączą swoje siły. Zresztą nie tylko oni! Jeśli podróże w czasie, Huncwoci i niespodzianki to Twoje klimaty- zapraszam. Hermiona przybyła do czasów Huncwotów z pewną misją tak jak ja tutaj. Mam nadzieję, że moja się powiodła.

    Pozdrawiam,
    BellatriX

    miniaturkidosme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stowarzyszenie jeszcze działa? Chciałabym dołączyć, a ostatni post był już dosyć dawno. :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj! Każdy komentarz motywuje mnie i zachęca do pisania. Przez wzgląd i szacunek dla mojej pracy, zostaw po sobie ślad. :)